سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم المپیاد دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی یاسوج در یازدهمین المپیاد دانشجویی  کشور موفق به راهیابی به 10 تیم برتر حیطه آموزشی پزشکی گردید و گرنت مرکز تحقیقات راهبردی آموزشی علوم پزشکی به آنها تعلق گرفت .

به گزارش ایسنا -منطقه کهگیلویه و بویراحمد دکتر سیده نازآفرین حسینی افزود: خاطره روزبهی در المپیاد دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور موفق به کسب مدال برنز شد .

وی اظهارکرد: این اولین بار است که در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حیطه آموزش پزشکی دانشجویی موفق به کسب مدال برنز شود و خاطره  روزبهی دانشجوی پزشکی عمومی در حیطه آموزش پزشکی توانست  این مدال را از آن خود کند .

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ضمن تبریک به تیم المپیاد دانشجویی حیطه آموزش پزشکی دانشگاه و دانشجو خانم روزبهی، از دبیر علمی این حیطه دکتر حبیب اله رضایی و تمام دست اندرکاران تشکر و قدردانی می نمایم .

حسینی تصریح کرد: دانشجویان حیطه کارآفرینی نیز موفق به کسب دو دیپلم افتخار شدند و اینجانب ضمن تبریک به این دانشجویان کمال تشکر را از دکتر هارونی دبیر علمی این حیطه دارم .

وی بیان کرد: این موفقیت را به ریاست دانشگاه و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می نمایم و آرزوی موفقیت روز افزون برای دانشجویان عزیز را دارم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.