فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: 28 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی پژو 405 در محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، جهان دیماز افزود: 28 کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی پژو 405 در محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در سه راهی طولیان به دهدشت به آن دستور توقف دادند.
وی ادامه داد: راننده با بی توجهی به دستورات و هشدارهای پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی خودرو توقیف و راننده با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه از محل متواری شد که مأموران در بازرسی از این خودرو 28 کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه با اشاره به این که تلاش برای دستگیری متهم در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: خودروی حامل مواد مخدر به پارکینگ منتقل شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.