به گزارش ایرنا،مجید محمدی فر که نزدیک به یک دهه در خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) دفتر گچساران به عنوان خبرنگار آزاد فعالیت روز یکشنبه درحاشیه آئین تجلیل از خبرنگاران باشت اظهار داشت: فعالیت در حوزه رسانه باعث کسب تجربیات و شناخت کافی از تمام روستاها و شهرهای دوگنبدان و باشت برای من شد.

وی که دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی است معتقد است: خبرنگاران نقش مهمی در توسعه پایدار هر کشور دارند.

بخشدار بوستان مطالعه درباره محیط پیرامونی کار و عشق وافر به نوشتن را راز موفقیت خود می داند.

او نقد دلسوزانه را مهمترین ویژگی رسانه های حرفه ای دانست و افزود: نقد بی طرفانه چراغ راه مسئولان و عامل راهگشای رفع مشکلات مردم است.

محمدی فر با اشاره به اینکه امروزه به دلیل پیشرفت روز افزون ابزارهای ارتباطی جهان به دهکده کوچکی تبدیل شده بیان کرد: بی تردید رسانه هایی که اصل اخلاق حرفه ای را رعایت نکنند جایگاه حود را در نزد مخاطبان خود از دست خواهند داد.

او با بیان این که تشریح دستاوردهای مسئولان به عنوان خدمات نظام جمهوری ایران از رسالت های حوزه  خبر است از رسانه های ارتباط جمعی خواست در زمینه انعکاس فعالیت های دولت تلاش بیشتری کنند تا زمینه رویش جوانه امید بهتر به آینده در مردم فراهم شود.

بخشدار بوستان معرفی انسان های موفق به ویژه در شهرهای کوچک و روستاهای دور دست را وظیفه دیگر خبرنگاران دانست و افزود: این مهم باعث معرفی راهکارهای جدید موفقیت برای نسل امروز خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط سخت خبرنگاری حرفه ای از مسئولان خواست تا با رفع مشکلات بیمه خبرنگاران انگیزه بیشتری برای فعالیت این قشر فرهیخته فراهم کنند.

در پایان این آئین از 2 خبرنگار فعال در بخش بوستان تقدیر شد.

بخش بوستان دارای ۲ دهستان، ۴۹ روستا، ۲۲ شورا و جمعیتی افزون بر ۶ هزار و ۵۰۰ نفر است.

بوستان یکی از بخش‌های شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد است.

۸۱۴۳/1662

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.