مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه در ۹ بقعه شاخص کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود .

حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: مراسم پر فیض دعای عرفه فردا یکشنبه نهم ذی‌الحجه در ۹ امامزاده استان و به صورت ویژه در آستان مقدس امامزاده مختار(ع)، امامزاده عبدالله(ع) شهر یاسوج و امامزاده علی(ع) چرام برگزار می‌شود .

وی با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت که از عید قربان و عید غدیر خم است، اظهارکرد: غبار روبی گلزار مطهر شهدای سادات، تجلیل از خانواده‌های شهدای سادات و جانبازان از جمله برنامه‌های این دهه است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از استقرار ۱۵ مبلغ خانم و آقا اعزامی از قم و بومی در آستان مقدس امامزادگان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کاروان شادی از مرکز شهر به امامزاده مختار(ع)، برگزاری جشن عید غدیر در شهرستان های استان و برپایی جشن ویژه در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های این دهه است .

حجت‌الاسلام جنتی پور بیان کرد: تبیین غدیر به صورت چهره به چهره از سوی مبلغان اعزامی، همایش بانوان ولایی، برپایی ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه از جمله برنامه های این دهه است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.