مدیر مرکزحوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از سوختگی دختر جوان در دیشموک شهرستان کهگیلویه این استان خبرداد.

"محسن جلیل" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: صبح امروز یک دختر جوان در دیشموک اقدام به خودسوزی کرد که به علت شدت سوختگی، درمانگاه این شهر تقاضای اورژانس هوایی بمنظور انتقال فوری به مراکز درمانی مرکز استان را داشت.

وی با اظهار تاسف از وقوع این حادثه تاسفبار، اظهارداشت: ساعت هشت و هفت دقیقه صبح امروز یک فروند بالگرد اورژانس از گچساران برای انتقال بیمار به منطقه دیشموک اعزام شد.

مدیر مرکزحوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ بر اساس برخی اطلاعات دریافتی، متاسفانه درصد سوختگی این دختر جوان 80 درصد بوده و اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج درحال مداوا است.

بخشدار دیشموک هم در این ارتباط، خودسوزی این دختر 17 ساله را رد کرد و اظهار داشت: بنده هم اکنون در ماموریت اداری بوده و اطلاعات دقیقی از این گزارش ندارم.

" صفا حبیبی " به ایلنا گفت: اینکه این دختر خوسوزی کرده یا خیر نمی توانم آن را تائید و یا رد کنم و باید به دیشموک برگشته و اطلاعات آن را بررسی دقیق کنم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه ودر فاصله ۸۵ کیلومتری از دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه واقع شده است. 

این شهر باوجود داشتن بسترهای فراوان توسعه ای، متاسفانه از محرومترین نقاط کشور محسوب می شود.

در چندماهه اخیر تعدادی از دختران جوان شهر دیشموک متاسفانه دست به خودکشی زده اند که شرایط نگران کننده ای را در این منطقه حاکم کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.