استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران خود خواست از شکایات شان از برخی خبرنگاران این استان منصرف شوند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسین کلانتری در آیین تجلیل از روز خبرنگار در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تاکید کرد که مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد به‌خاطر  روز خبرنگار از شکایات خود از خبرنگاران منصرف شده و از پیگیری کردن این شکایت ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه نقد و نقادی رسانه ها باید از مدیران براساس انصاف ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: من از رسانه های استان می خواهم انتقادات خود را ادامه داده اما این انتقادات منصفانه باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی ظرفیت های توسعه‌ای این استان، تصریح کرد؛ از اینکه این استان دارای این ظرفیت ها بوده اما در رتبه‌های آخر توسعه ای هستیم واقعا نگرانم.

کلانتری گفت: انتقاد سازنده از استاندار و مدیران باید ادامه داشته باشد اما در انتقادات تان نیز راهکار بدهید تا بتوانیم از آن انتقادات به‌خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اگر انتقادات منصفانه باشد بدون شک ما از آن بهره های زیادی خواهیم برد، ادامه داد: انتقادات‌تان به گونه‌ای نباشد که مردم مأیوس شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتشار اخبار کذب نمی تواند به توسعه کمکی کند و به خبرنگاران پیشنهاد می دهم پیش از انتشار خبر به‌طور حتم از صحت داشتن خبر مطمئن شوند.

وی با بیان اینکه رسانه ها را روایان صادق می‌دانم، اظهارداشت: در سال‌جاری یکهزار و ۱۵۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی در نظر گرفته شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج را تا مهرماه ارتقاء خواهیم داد و تلاش‌مان را می‌کنیم سایر پروژه ها نیز فعال تر شوند.

کلانتری با بیان اینکه رسانه‌ها از بیان واقعیات با هر دیدگاه سیاسی می‌توانند به توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند، یادآورشد: باور کنید افتخار می کنم در این استان خدمت می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه رسانه ها باید مسئولان و خادمان خود را همراهی کنند تا سرعت توسعه دوچندان شود، ادامه داد: من با تمام توانم در این استان تلاش خواهم کرد.

کلانتری افزود: باید از تمامی ظرفیت ها به ‌عنوان سرمایه های انسانی بهره برد تا شاهد توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.