آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز(جمعه، 18 مرداد ماه 98) همزمان با کل کشور امروز به میزبانی جهاددانشگاهی این استان برگزار شد .

به گزارش ایسنا- منطقه کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد قائم کاظمی بیدک، رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های کل کشور امروز به صورت همزمان در استان‌های کشور برگزار شد و در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز یک هزار و 122 نفر شامل 69 خانم و 1053 آقا، داوطلب استخدام در آتش‌نشانی، برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند .

وی افزود: از بین متقاضیان شرکت کننده در این آزمون 25 نفر شامل 23 آقا و دو خانم پذیرفته می شوند.

کاظمی تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد این آزمون در سه دانشکده علوم پایه، علوم انسانی و کشاورزی دانشگاه یاسوج برگزار شد .

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از همه دستگاههای خدماتی، اورژانس و آتش نشانی، امنیتی و انتظامی، استانداری، امور شهری و دانشگاه یاسوج که برای این آزمون همکاری داشتند تشکر می کنم.

کاظمی بیدک بیان کرد: تمهیدات لازم جهت امنیت و حفاظت از آزمون اندیشیده شد و آزمون در صحت و سلامت کامل برگزار شده است.


همچنین سید حسین کاظمی، مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز به خبرنگار ایسنا گفت: برای هماهنگی های لازم جهت برگزاری این آزمون جلسات مختلفی دستگاههای انتظامی، راهور، اورژانس، آتش نشانی، حراست و بازرسی استانداری و جهاددانشگاهی برگزار شد.

وی افزود: روند برگزاری آزمون رضایت بخش بود و قول می دهیم که قانون و عدالت نیز رعایت شود.

کاظمی بیان کرد: مجموعه مجری آزمون که جهاددانشگاهی بوده پای کار بودند و از ساعت 5صبح در محل آزمون مستقر شدند.

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین مجموعه امور شهری، حراست و بازرسی استانداری بر نحوه برگزاری آزمون نظارت کامل داشتند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.