نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد متن پیام تبریک عدل هاشمی پور به شرح زیر است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُون»
در تلاش برای ثبتِ حقیقت جوهر جانش خشکید تا جوهر قلمش خدایی بماند و نامش نه فقط به برای خود، بلکه به عنوان یک نماد ماندگار، رسالتی عظیم را برحرفه ای سترگ یدک بکشد و بر بلندای تاریخ به ثبت برساند.
17 مرداد سالروز شهادت شهیدِ ثبتِ حقیقت و واقعیت، محمود صارمی گرامی باد.
بی شک، تولید نرم افزارهای اطلاع رسانی، سرعت بیشتری به خود گرفته و امواج های نشر، مرز جغرافیایی نمی شناسند.
خبرنگاران فهیم و متعهد کشورمان در زمره افسران جنگ نرم و در حقیقت مجاهدان ِمیدان ِحقیقت نگاری به قصد آگاهی بخشی هستند که نقش بی بدیلی در بالندگی، پایندگی و سربلندی کشور عزیزمان ایفا می کنند.
تلاشگرانی که شغل خطیر آنان، زمان و مکان و خطر نمی شناسد و همواره در فراهم آوردن نشرِ دقیق وقایع و اخبار حتی از جسم و جان مایه می گذارند تا رسالت خود و قلم را به منصه ی ظهور برسانند.
در دنیای پر تلاطم کنونی حجم وسیع هجمه ها و کثرت ابزارهای معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش، وظیفه، رسالت و مسئولیت دینی و ملیِ این قشر زحمت کش و بی ادعا را بیش از پیش سنگین و سنگین تر می نماید.
اینجانب ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، این روز خجسته را به تمامی خبرنگاران و زحمت کشان عرصه اطلاع رسانی که چشم و گوش و زبان گویای جامعه اند و نقش برجسته ای در ارائه و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی عهده دار هستند به ویژه خبرنگاران با صداقت، پرتلاش و خستگی ناپذیر استان، خاصه خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه انتخابیه ام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
از صمیم قلب توفیق، سلامتی و سربلندی این قشر خدوم را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.