استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در پیام حسین کلانتری آمده است:

۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاه و دانایی است که رزمشان با سلاح  قلم در میدان آگاهی و اندیشه است. سلاحی که  قرن‌هاست مهمترین ابزار انتقال معانی و مفاهیم ، تفهیم و تفاهم تعادل و تضارب آراست.

خبرنگاران به راستی چشم بینا و آینه‌ی واقع نمای زمینه و زمانه خویش اند. طلایه دارانی که توسعه و پیشرفت مهمترین دغدغه ذهن و زندگیشان گشته است.

خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق تجسم امانت، مسئولیت، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند ، که با نقد منصفانه‌ کاستی‌ها و بیان هوشمندانه‌ی پیشرفت ها وجدان بیدار انسانیت و زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه اند.

۱۷ مرداد یادآور بزرگ مردانی چون شهید والامقام«محمود صارمی» است که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشیده اند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه ، اهل قلم و خانواده بزرگ مطبوعات و جامع اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد ، از همراهی ، توجه و اهتمام ویژه در انعکاس اخبار فعالیت ها و خدمات نظام اسلامی قدردانی نموده و برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان ، که آگاهی را حق مردم دانسته و برای تحقق عدالت اجتماعی پرتلاش می‌کوشند سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.