رئیس مرکز حوزه‌های علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارزش زن به اندازه انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن از هر راهی می‌خواهد انقلاب را براندازد و امروز زن و خانواده را نشانه گرفته است .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام «محمدجواد جعفری» با بیان اینکه خانواده در دین اسلام مقدس است، افزود: جامعه دینی و اسلامی زمانی شکل می‌گیرد که زن نقش خود را در این جامعه پیدا کند .

وی به وضعیت کنونی خانواده‌ها اشاره و اظهارکرد: ازدواج‌های دیرهنگام و طلاق‌های زودهنگام نشان می‌دهد که خانواده‌ از کارکرد اصلی خود دور مانده است .

رئیس مرکز حوزه‌های علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: غرب خواسته‌های خود را در قالب قوانین حاکم تحمیل کرده و با بزک کردن زنان می‌خواهد اساسی‌ترین نقش زن که نقش مادری است را از او بگیرد .

جعفری تصریح کرد: در دین اسلام علاوه بر اینکه زن می‌تواند دوشادوش مردان در جامعه حضور داشته باشد باید نقش مادری و همسری خود را فراموش نکند .

وی با بیان اینکه ارزش زن به اندازه انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: دشمن از هر راهی می‌خواهد انقلاب اسلامی را براندازد کند و امروز زن و خانواده را نشانه گرفته است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.