استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های آسفالت راه‌ها و معابر روستاهای این استان قبل از فصل سرما و آغاز بارش برف و باران تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسین کلانتری در نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: انتظار می‌رود در ابلاغ تخصیص‌ها زودتر عمل کنیم تا پروژه‌های آسفالت راه‌ها و معابر روستایی به فصل سرما نرسد.

وی با اشاره به اینکه بابت تمام زحمات مجموعه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تقدیر می‌کنم، عنوان کرد: اما در حقیقت صادقانه و شفاف می‌گویم با وجود تمام احترامی که برای شماها قائل هستم انتظار دارم نگاه به تامین و ابلاغ اعتبارات ویژه و جدید برای کهگیلویه و بویراحمد باشد.

کلانتری، خواستار بازنگری در ممنوعیت صدور برخی مجورها در حوزه کشاورزی و دام شد و ابراز کرد: هزینه تامین زیرساخت‌ها از جمله احداث راه‌های ارتباطی به دلیل سخت گذر بودن مناظق و پراکندگی 3 تا 4 برابر دیگر استان‌های کشور است.

وی با اشاره به اینکه این استان ظرفیت مناسبی برای توسعه مرغداری‌ها در مناطق مختلف دارد، ادامه داد: با این وجود بخش زیاید از  مرغ مورد نیاز مردم از دیگر استان‌ها تامین می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت رعایت نسبت در توزیع اعتبارات، خاطرنشان کرد: 65 درصد جمعیت روستایی این استان زیر 20 خانوار جمعیت دارد که بدون شک به دلیل محدودیت اعتباری نیازمند نگاه وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها برای اختصاص اعتبار از محل متمرکز هستیم.

کلانتری با اشاره به اینکه به هر شکلی محاسبه کنیم هدر رفت منابع داریم و خدمات مورد نیاز نیز به روستاها زیر 25 خانوار به صورت مطلوب ارائه نمی‌شود، گفت: در تمام دنیا هزینه فایده لحاظ می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.