فرماندار شهرستان گچساران گفت: مسئولان و روسای ادارات از امکانات دولتی و از وقتی که برای مردم و خدمت به آنها می باشد نباید برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی خوان پایه در نشست شورای اداری گچساران افزود: باتوجه به شرایط اقتصادی کنونی بازاریان باید انصاف را رعایت کرده و به گونه ای عمل کنند که مردم متضرر نشوند.

وی بیان کرد: در این شهرستان محلات فقیر نشین متعددی وجود دارد که ساکنان آنها برای معیشت خود دچار مشکل هستند.

فرماندار شهرستان گچساران تصریح کرد: این افراد نیز باید بتوانند مانند دیگر افراد جامعه زندگی کرده و از بازار مایحتاج خود را تهیه کنند.

خوان پایه عنوان کرد: اداره صنعتف معدن و تجارت نیز برای تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفقات احتمالی به جد تلاش می کند.

وی ادامه داد: این نهاد با توجه به تعداد کم نیروی خود به تنهایی این وظیفه مهم را انجام می دهد ولی باید با این نهاد همکاری لازم انجام شود.

فرماندار شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: همکاری مردم و مسئولان دیگر دستگاه های اجرایی در این امر مهم و تاثیر گذار است ومسئولان باید مشاهدات خود را درباره گران فروشی  به صورت مستند گزارش کرده و صدای مطالبه گری مردم  شوند.

خوان پایه بیان کرد: امسال انتخابات مهمی را در پیش رو داریم که تلاش خواهیم کرد تا انتخاباتی با نشاط و با حداکثری رأی مردم را برگزار کنیم.

وی افزود: با توجه به این امر حفظ و صیانت از بیت المال و رعایت قوانین باید مورد توجه مدیران و دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

فرماندار گچساران ادامه داد: مسئولان و روسای ادارات از امکانات دولتی و از وقتی که برای مردم  و خدمت به آنها می باشد نباید برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند.

خوان پایه اضافه کرد: ما به عنوان خدمتگزاران مردم هستیم و باید دغدغه های مردم را درک و برای مرتفع کردن آنها تلاش کنیم.

وی گفت: ادارات اگر اختلافی باهم دارند می توانند در کنار هم با تعامل انها را مرتفع کرده و این اختلاف را به دستگاه قضایی نکشانند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: مردم در شرایط سخت همیشه در صحنه بودند و به کمک دولت امدند ماهم باید در کنار آنها ایستاده و به نحو مطلوب به آنها خدمت کنیم.

خوان پایه عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن هفته دولت ادارات و نهاد ها می توانند طرح ها و پروژه های خود را جهت افتتاح و یا کلنگ زنی درهفته دولت به اطلاع فرمانداری برسانند.

وی افزود: بخشی ازفصل کشت تابستانه در این شهرستان به اتمام رسیده و بخشی دیگر نیز در دست اقدام است.

فرماندار گچساران ادامه داد: دستگاه های خدمات رسان و آب منطقه ای این موضوع را مد نظر قرار داده و از پیش آمدن برخی از مشکلات برای کشاورزان جلوگیری کنند.

خوان پایه اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات کارگران یکی از دغدغه های مهم در گچساران است که مسئولان زیر ربط باید آن را مد نظر خود قرار دهند زیرا اگر حقوق آنها به موقع پرداخت نشود کارگران این قشر زحمتکش دچار مشکل خواهند شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.