مدیر فرودگاه یاسوج، مهمترین دلیل محقق نشدن دستور وزیر راه و شهرسازی برای افزایش پروازهای این فرودگاه را محدودیت ناوگان هوایی کشور عنوان کرد.

"علی محسنیان" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: محدودیت ناوگان هوایی در سراسر فرودگاه‌های کشور وجود دارد و این محدودیت مختص به فرودگاه یاسوج نیست.

وی با تشریح سفر حدود 2 ماه پیش وزیر راه و شهرسازی به استان کهگیلویه و بویراحمد و دستور ویژه وی برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج، اظهارداشت: وزیر دستورات خیلی خوبی برای افزایش پروازهای این فرودگاه صادر کرد اما متاسفانه محدودیت در ناوگان هوایی سبب شده تا این دستور وزیر همچنان محقق نشود.

مدیر فرودگاه یاسوج افزود: در هفته‌های گذشته با سه تا چهار ایرلاین درباره افزایش پروازهای این فرودگاه نشست هایی برگزار شد اما با وجود دستورات موکد وزیر راه و شهرسازی و پیگیری های مکرر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزایش پروازها صورت نگرفته است.

محسنیان با بیان اینکه هنوز خبر قطعی و موثقی مبنی بر افزایش پروازها از سوی ایرلاین ها به ما اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد در نیمه دوم شهریورماه جاری شاهد افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج با 2 پرواز دیگر باشیم.

555555

تلاش فراوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای افزایش پروازهای این فرودگاه

وی گفت: در صورت موافقت این ایرلاین، تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج به چهار پرواز می رسد که اطلاعات تکمیلی در آینده منتشر می شود.

مدیر فرودگاه یاسوج تاکید کرد " دکتر کلانتری " استاندار کهگیلویه و بویراحمد رایزنی‌های فراوانی برای افزایش پروازهای فرودگاه این شهر انجام داده و سرعت این رایزنی‌ها با حضور استاندار جدید نسبت به گذشته دوچندان شده است.

محسنیان افزود: روند استقبال کنونی از پروازهای فرودگاه یاسوج روند مطلوبی داشته و امیدواریم شاهد افزایش پروازها در این فرودگاه در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.