فردین موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها از چهارم تا ششم مردادماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

وی افزود: ۱۱۰ جودوکار پسر رده های سنی نونهالان و نوجوانان از شهرهای یاسوج، دوگنبدان، دهدشت و بهمئی  در این رقابت ها حضور داشتند و به مدت سه روز در وزن های مختلف به مصاف یکدیگر رفتند.

رئیس هیأت جودو کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم یاسوج اول شد و تیم های بهمئی و گچساران نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

موسوی عنوان کرد: در وزن ۲۰- کیلوگرم آرتین غفوری اول شد و حسین شهریاری عنوان دوم را تصاحب کرد. 

وی ابراز داشت: در وزن ۲۴- کیلوگرم رامین اصلانی اول شد، علیرضا زارعی عنوان دوم را تصاحب کرد و حمیدرضا دهبانی نژاد به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیأت جودو کهگیلویه و بویراحمد گفت: در وزن ۲۸- کیلوگرم طاها روشندل اول شد، امیرمحمد رضوی عنوان دوم را تصاحب کرد و ایلیا قاسم دوست  به مقام سوم دست یافت.

موسوی اظهار داشت: در وزن ۳۰- کیلوگرم حسین فضلی اول شد و محمدامین روحی مقدم عنوان دوم را تصاحب کرد.

وی افزود: در وزن ۳۴- کیلوگرم پارسا نظری اول شد، علی محمدپور عنوان دوم را تصاحب کرد و سپهر هاشمی به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیأت جودو کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن ۳۸- کیلوگرم سید آرش رضی مقدم اول شد، ایلیا باقرزاده عنوان دوم را تصاحب کرد و محمدمهدی غفوری به مقام سوم دست یافت.

موسوی عنوان کرد: در وزن ۴۲- کیلوگرم آرمین اصلانی اول شد، دانیال نوری عنوان دوم را تصاحب کرد و پوریا توکلی به مقام سوم دست یافت.

وی ابراز داشت: در وزن ۴۶- کیلوگرم امیرحسین نظری اول شد، نوید قهرمانی عنوان دوم را تصاحب کرد و محمدمهدی غفوری به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیأت جودو کهگیلویه و بویراحمد گفت: در وزن ۵۰- کیلوگرم مجتبی محمدی اول شد، محمد مرزبان عنوان دوم را تصاحب کرد و امیر جاودان به مقام سوم دست یافت.

موسوی اظهار داشت: در وزن ۵۵- کیلوگرم امیر ملک زاده اول شد، مصطفی محمدی عنوان دوم را تصاحب کرد و کیوان خدایی به مقام سوم دست یافت.

وی افزود: در وزن ۶۰- کیلوگرم محمد عوض زاده اول شد، رضا نوری عنوان دوم را تصاحب کرد و هادی صفاری اصل به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیأت جودو کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن ۶۶- کیلوگرم حسین باقری نژاد اول شد، ایمان صادقی عنوان دوم را تصاحب کرد و امیررضا محمدیان به مقام سوم دست یافت.

موسوی عنوان کرد: در وزن ۷۳- کیلوگرم حسام خلیلی اول شد، پیمان چاهی نژاد عنوان دوم را تصاحب کرد و حسین رضی مقدم به مقام سوم دست یافت.

وی ابراز داشت: در وزن ۹۰- کیلوگرم عارف کمالی اول شد، حسن احمدی نژاد عنوان دوم را تصاحب کرد و حسین خردمندپور به مقام سوم دست یافت.

موسوی گفت: در وزن ۹۰+ کیلوگرم کیارش موسی پور اول شد و دانیال موسوی عنوان دوم را تصاحب کرد.

وی اظهار داشت: افراد برتر این رقابت ها در مسابقات قهرمانی استعدادهای برتر کشور که شهریورماه ۱۳۹۸ و با حضور پسران جودوکار رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال سراسر کشور به میزبانی شهر یزد برگزار می شود، شرکت می کنند.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد  و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.