استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر نفت برای حمایت و سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان به ویژه صنعت نفت و گاز قول مساعد دادند.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی استانداری حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دیدار کرد.

حسین کلانتری در این دیدار وضعیت و قابلیت های استان را تشریح کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های بسیاری در بخش های مختلف به ویژه حوزه نفت،گاز و صنعت انرژی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسهیل در اجرای پروژه مجتمع گردشگری، تفریحی و رفاهی پارک جنگلی یاسوج شد و افزود: می طلبد این پروژه زودتر راه اندازی شود.

وی بیان کرد: انتظار می رود مشکلات کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران برطرف شود.

کلانتری خواستار تخصیص و تقویت اعتبارات پروژه های اجرایی استان از سوی وزارت نفت شد و تصریح کرد: بیش از ۲۵ درصد نفت و گاز کشور در این استان تولید می شود و باتوجه به این ظرفیت خواستار نگاه ویژه به استان هستیم.

وی تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد و جذب سرمایه گذار یکی از راهکارها و اولویت های مهم در جهت توسعه همه جانبه این استان است.

زنگنه وزیر نفت نیز در این دیدار گفت: در خصوص مطالبات و پیشنهادات استاندار استان و در جهت تقویت و توسعه پروژه های کهگیلویه و بویراحمد دستورات لازم به زیر مجموعه این وزارت خانه صادر می شود.

وی همچنین برای حمایت از سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان از جمله صنعت نفت و گاز قول داد و افزود: مجموعه وزارت نفت برای حمایت از پروژه ها و سرمایه گذاری در این استان اعلام همکاری و آمادگی می کند.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، کلانتری را در این دیدار همراهی کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.