مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت 96درصدی احداث چهارخطه "یاسوج- سمیرم" خبر داد .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، عبد المجید نژاد صفوی در بازدید از عملیات اجرایی چهارخطه کردن باند دوم محور "یاسوج – سمیرم" گفت: با پیگیری های صورت گرفته تزریق اعتبار و رفع مشکل قیر عملیات اجرایی این محور با شتاب بسیار خوبی در حال انجام است .

وی ضمن اشاره بهاقدامات صورت گرفته در بخش ارتقاءضریب ایمنی و تعریض در سطح اینمحور، اظهارکرد: خوشبختانه با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در این محور اقدامات در خور توجه‌ای در زمینه تعریض و چهارخطه شدن در دست اجراست .

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی باند دوم  چهارخطه "یاسوج -سمیرم"به طول 12 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 96 درصد هم اکنون در دست اجرا است که امیدواریم با توجه به اینکه قیر پاشی و یک خط آسفالت نیز انجام شد طی چند روز آینده به بهره برداری برسد .

نژاد صفوی اعتبار این پروژه را 230 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی عنوان و تاکید کرد: این پروژه دارای 42 دهنه پل به طول کمتر از 10 متر و یک دهنه پل به طول بالای 10 متر دارد .

وی ادامه داد: با اجرای هفت کیلومتر از این پروژه که حد فاصل "پل تلگاه تا مسجد بین راهی" از یاسوج است، مسیری چهارخطه را خواهد داشت که کلیه روستاهای بخش مارگون و لوداب و هم‌چنین١٠٠درصد ساکنین شهرستان دنا، در مجموعه جمعیتی بالغ بر ۱۹ هزار خانوار این مسیر نیز بهره مند خواهند شد .

مدیرکل راه و شهر سازی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با توجه به ترانزیتی بودن محور مذکور و  اینکه این قطعه بخشی از کریدور جنوب به شمال کشور است، کاهش میزان تصادفات، زمان سفر، مصرف سوخت، آلودگی هوا، کاهش استهلاک وسایل نقلیه و از میان برداشتن نقاط حادثه خیز محور از مزایای این طرح است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.