نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 230 میلیارد تومان برای طرح های ملی گچساران اختصاص داده شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد غلامرضا تاجگردون در نشست شورای برنامه ریزی گچساران افزود: در چند سال اخیر تلاش شده تا پروژه های بزرگ و سنگین گچساران از اعتبارات ملی تأمین شود.

وی بیان کرد: امسال بالغ بر 230 میلیارد تومان برای طرح های ملی گچساران که بیشتر در بخش های آبرسانی، کشاورزی و راه بوده اختصاص داده شده است.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بالغ بر 125 میلیارد ریال برای پروژه های حوزه ورزش در حال هزینه شدن است.

تاجگردون عنوان کرد: دهیاری ها و بنیاد مسکن اقدامات خوبی را در روستاهای این شهرستان انجام داده اند.

وی ادامه داد: در خصوص تخصیص اعتبارات به روستاهایی که در ورودی شهر مانند روستای تلخاب شیرین و دژ سلیمان قرار دارند باید توجه بیشتری کرد زیرا در زیبا سازی ورودی شهر موثر است.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به زودی یک پروژه مجتمع فرهنگی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در محله سادات گچساران کلنگ زنی می شود.

تاجگردون بیان کرد: دو دستگاه شهرداری و بنیاد مسکن در بخش پروژه های شهری باید شتاب و مشارکت بیشتری را انجام دهند.

وی افزود: باید به دستگاه های حاکمیتی توجه بیشتری کرد زیرا ساختمان برخی از پاسگاه های اصلی گچساران قدیمی و دارای عمر زیاد است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ساخت خانه عالم و مساجد از دیگر اقدامات ارزشمند در این شهرستان است.

تاجگردون اضافه کرد: در توزیع اعتبارات طرح هایی که بیشترین منافع عمومی را برای مردم دارند و پروزه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیشتر در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی گفت: توجه به توسعه روستاهای نزدیک به تاسیسات نفتی به دلیل آسیب هایی که از آلایندگیهای نفتی می‌بینند به ویژه در آب شیرین و بی بی حکیمه خوب بوده و این روند باید ادامه یابد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: میزان اعتبارات اختصاص یافته، در سال ۱۳۹۲ به طرح های ملی گچساران ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال بوده در حالی که اکنون این اعتبارات نسبت به سال عنوان شده 6 برابر افزایش یافته است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.