نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت بالقوه‌ای در حوزه گردشگری دارد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد غلام‌محمد زارعی یکشنبه شب در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین در یاسوج با اشاره به اینکه عشایر زندگی ممتازی دارند که زیبایی زندگی آنها در یک قاب نمی‌گنجد، افزود: تاریخ زندگی عشایر این استان سراسر افتخار است و آنها در طول تاریخ به خوبی درخشیدند .

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره) عشایر ذخایر انقلاب هستند، به ظرفیت‌های گردشگری استان در همه حوزه‌ها اشاره و اظهارکرد: یکی از محورهای توسعه استان گردشگری است و سراسر استان ظرفیت بالقوه‌ای در حوزه گردشگری دارد .

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۴ میلیون گردشگر از نقاط مختلف استان دیدن کردند که با توجه به اینکه استان قابلیت‌های فراوانی در خود جای داده می‌توانیم شاهد رونق گردشگری باشیم .

زارعی خطاب به مسئولان ملی و استانی تصریح کرد: مسئولان ملی با نگاهی برابر به ظرفیت‌های گردشگری استان و استان‌هایی مانند فارس، تبریز، همدان و اصفهان در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری کنند .

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این استان هزینه نیست بلکه حرکتی به سوی توسعه استان و ایجاد اشتغال، درآمد زایی، رونق تولید است و این استان می‌تواند مکان و محلی برای تفرج، آرامش و آسایش مردم از سراسر نقاط ایران اسلامی باشد.

به گزارش ایسنا، جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین از۱۶ تا ۲۰ تیرماه با حضور 25 استان کشور در پارک ولایت شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.