به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، بابک درست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه‌های مبلمان از روز ۱۶ لغایت ۲۰ تیرماه ، صنعت ساختمان ۲۴ الی ۲۸ تیرماه و گل و گیاه ۳۱ الی ۴ مردادماه در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار خواهد شد .

درست در ادامه با تاکید بر حمایت از شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید عنوان کرد: از همه تولیدکنندگان ؛نمایندگیهای مرتبط و فروشندگان بومی جهت معرفی و فروش محصولات خود در نمایشگاه‌های فوق با توجه به اعمال تخفیفات ویژه دربحث واگذاری غرفه ها دعوت بعمل می آوریم .

این مقام مسوول در ادامه گفت هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها رسیدن به بازارهای گسترده جهانی ، نیازمند حرکت بسمت اقتصاد باز ، اعمال استراتژی های جهش صادراتی و نگاه مدبرانه به خواسته ها و نیازهای مشتریان گوناگون در بازارهای مختلف است .

درست در پایان اشاره کرد که دستیابی به این هدف ، نیازمند حضور پررنگ بخش خصوصی و بخش های وابسته دولتی در بازارهای مختلف است .

بابک درست معرفی و شناسایی توانمندی ها و قابلیت های فنی واحدهای تولیدی و خدماتی ، نمایشگاه ها را سکوی پرتاپ مهم در معرفی و شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های فنی واحدهای تولیدی و خدماتی عنوان کرد و افزود: نمایشگاه ، مرکزی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده های نوین علم و صنعت و انتقال فناوری است که مشارکت در نمایشگاه باعث میشود تا توانمندی واحدها و بنگاه های مختلف تولیدی به معرض نمایش گذاشته شود و زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم گردد.

درست اضافه کرد: درتعاریف دنیای امروز نمایشگاه را تبلیغ زنده می نامند ، زیرا در نمایشگاه‌ها عواملی چون صنعت گر ، توزیع کننده ، مشتری و کالا یا خدمات در یک زمان و مکان مناسب برای رسیدن به اهداف خاص خود در یک مکان تلاش می کنند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1206715
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.