مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از رقابت پنج هزار و ۲۷۹ دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی برای ورود مدارس استعدادهای درخشان در این استان خبرداد.

”هادی زارع پور” در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: هزار و ۹۲۵ دانش آموز دیگر نیز برای ورود به مراکز استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی ششم ابتدایی به پایه اول دوره اول متوسطه (هفتم) نام‌نویسی کرده اند.

وی زمان برگزاری آزمون استعدادهای درخشان در استان کهگیلویه و بویراحمد را روز پنجشنبه هفته جاری سی‌ام خردادماه ساعت ۹ صبح در مراکز از قبل مشخص شده عنوان و اظهار داشت: محل برگزاری آزمون در کارت های داوطلبان قید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: از مجموع داوطلبان عنوان شده در این رقابت، ۲ هزار و ۷۰۱ دختر و ۲ هزار و ۵۷۸ پسر بوده که از این تعداد هزار و ۷۸۳ دختر در مقطع نهم و ۹۱۸ دختر دیگر در مقطع ششم ابتدایی هستند.

زارع پور، بدون اشاره به ظرفیت پذیرش مقطع نهم، خاطرنشان کرد: از مجموع هزار و ۹۲۵ داوطلب مقطع ششم، ۱۰۸ داوطلب به مراکز استعدادهای درخشان در استان کهگیلویه و بویراحمد راه پیدا می کنند.

وی گفت: ۱۹ حوزه امتحانی در شهرستان های بویراحمد به تعداد هفت حوزه، گچساران چهار حوزه، دهدشت ۲ حوزه، بهمئی ۲ حوزه ، باشت یک حوزه ، چاروسا یک حوزه ، دنا یک حوزه و مارگون هم یک حوزه برای داوطلبان مقطع نهم پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ حوزه امتحانی برای داوطلبان مقطع ششم در این استان پیش بینی شده که این حوزه ها عبارتند از مدرسه نمونه الزهرا(س)، مدرسه فرزانگان، مدرسه سمیه، مدرسه صدیقه اطهر(س)، نمونه دولتی یادگار امام، مدرسه استاد شهید مطهری، مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی و ۲ مدرسه نیمه متمرکز شاهد.

زارع پور افزود: تمامی مراکز برگزاری آموزن استعدادهای درخشان در مقطع ششم ابتدایی، در شهر یاسوج واقع بوده و داوطلبان بایستی از سراسر استان در یاسوج حاضر شوند.

وی گفت: شهرستان چرام فاقد حوزه امتحانی در مقطع نهم راهنمایی برای برگزاری آزمون استعدادهای درخشان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.