انفجار ترقه در بطری شیشه‌ای ۲ کودک در بویراحمد را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی  این استان گفت: ۲ کودک از اهالی روستای مهریان واقع در شهرستان بویراحمد در پی انفجار ترقه در بطری شیشه ای دچار مصدومیت شدید از ناحیه دست و صورت شدند.

جلال پوران فرد افزود: هر دو کودک مصدوم با خودرو شخصی راهی بیمارستان بودند که در میانه مسیر یک نفر از کودکان مصدوم این حادثه تحویل اورژانس شد.

پوران فرد با بیان اینکه کودک ۱۱ ساله از ناحیه انگشتان، سر و صورت و ران دچار سوختگی و پارگی بافت بدن شده بود، افزود: احتمال قطع ۲ انگشت این کودک وجود دارد و همچنین بنابر اطلاعات کسب شده کودک مصدوم دیگر نیز دچار پارگی رگ دست و سوختگی گوش و صورت شده بود.

وی اضافه کرد: این ۲ کودک در روستای مهریان ترقه را درون شیشه گذاشته بودند که با انفجار شیشه شکسته آسیب های جدی به آنان وارد کرد.

وی به والدین توصیه کرد که مراقب فرزندان خود باشند تا دست به چنین کارهای خطرناکی نزنند زیرا ممکن است آسیبی به خود و یا اطرافیان وارد کنند که غیر قابل جبران باشند.

پوران فرد گفت: بهتر است که والدین فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کرده و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.