به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: رژیم بعث عراق اشغال خرمشهر را یک برگ برنده مهم برای خود می دانست اما رزمندگان ایران اسلامی با رشادت ها و مجاهدت های مثال زدنی خود آن را آزاد کردند.
وی افزود: حمله نظامی رژیم بعث عراق به ایران اسلامی در 31 شهریورماه سال 1359 با حمایت همه جانبه شرق، غرب و برخی کشورهای منطقه خاورمیانه انجام شد.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: ایستادگی و مقاومت جانانه رزمندگان ایران اسلامی مانع تصرف حتی یک وجب از خاک کشور از سوی دشمنان در دوران دفاع مقدس شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: هم اینک نیز اتحاد مردم و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی سبب شده که هیچ کشوری فکر حمله نظامی به این مرزوبوم را به ذهن خود راه ندهد.
وی ابراز داشت: برخی کشورهای منطقه خاورمیانه به آمریکا و رژیم صهیونیستی تکیه کرده و نوکر حلقه به گوش آنها شده اند که نتیجه اصلی این اقدام خواری و پشیمانی است.
امام جمعه یاسوج گفت: ملت ایران همواره در مقابل استکبار جهانی ایستاده و در آینده نیز اینگونه خواهد بود و به همین دلیل سرافراز و سربلند است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه جمعه هفته آینده 10 خردادماه روز جهانی قدس است، اظهار داشت: به لطف الهی ملت دشمن ستیز ایران در این روز پاسخ دندان شکنی به دشمنان می دهند.
وی افزود: روزه خواری علنی و بدحجابی به طور گسترده در شهر یاسوج مشاهده می شود که به هیچ وجه زیبنده استان 100 درصد شیعه کهگیلویه و بویراحمد نیست.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: علاوه بر برخورد قاطع متولیان امر با این 2 معضل باید مردم نیز بی تفاوت نبوده و واکنش مناسبی نشان دهند.
7535/3239
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.