به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز دوشنبه در شورای روابط عمومی های ادارات استان با اشاره به یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید از حد و مرزهای قانون عبور کرد و فضای استان را پیش از موعد به سمت انتخاباتی شدن پیش برد.
نظری ادامه داد: دولت از ابتدا تاکنون به فضای باز فرهنگی، خبری و انتقاد منصفانه معتقد بوده ولی این دلیل نمی‌شود که برخی رسانه‌ها بی رحمانه دولت را تخریب کنند.
وی افزود: باید فضای آرام و با نشاط در استان ایجاد شود و از دامن زدن به مسائل قومیتی پرهیز شود زیرا به لحاظ امنیتی برای کشور خوب نیست و برای استان واپسگرایی محسوب می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار تاکید کرد: برخی رسانه‌ها به طایفه گرایی و قومیت گرایی به شدت دامن می‌زنند در حالی به لحاظ فرهنگی، امنیتی و اجتماعی به نفع استان نیست.
نظری با گریزی به وظایف روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ادارات و نهادها باید پاسخگوی مطالبات مردم بوده و ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته باشند و خدمات انجام شده را به مردم در حوزه های مختلف اطلاع رسانی کنند.
وی با گلایه از عملکرد برخی روابط عمومی ها افزود: برخی روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی حتی در مقابل سیاه نمایی ‌ها سکوت می‌کنند.
9929/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.