ایوب رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: منابع این آزمون شامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مبانی نظری آن، قانون رسیدگی به تخلفات اداری، فصل های 2 و پنج تعالی مدیریت، سند برنامه درس ملی، دستورالعمل مالی مدارس، دستورالعمل تعالی مدیریت مدارس و آیین نامه اجرایی مدارس است.
وی افزود: این منابع از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین و به استان ها اعلام شده است.
معاون آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران مدارس شهرستان های این استان در سال تحصیلی 1399 - 1398 و برای نخستین بار از طریق آزمون انتخاب می شوند.
رضایی عنوان کرد: این تصمیم از سوی وزارت آموزش و پرورش و در راستای اجرای برنامه های سند تحول بنیادین و ارتقای کیفیت انتخاب مدیران مدارس گرفته شده است.
وی ابراز داشت: افرادی که می خواهند از سال تحصیلی آینده مدیر مدارس شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد شوند باید در این آزمون شرکت کنند.
رضایی گفت: نام نویسی از داوطلبان شرکت در آزمون انتخاب مدیران مدارس شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش انجام می شود.
وی اظهار داشت: این آزمون جمعه 31 خردادماه 1398 در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رضایی افزود: شرکت کنندگان در این آزمون در صورت کسب 60 درصد نمره به مصاحبه فراخوانده شده و پس از موفقیت در مصاحبه به عنوان مدیر مدرسه شهرستان انتخاب خواهند شد.
حدود سه هزار مدرسه در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.