هادی زارع پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره برای دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم (دوم و سوم مقطع متوسطه دوم) کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی افزود: بخشنامه مربوط به برگزاری این دوره از سوی معاونت آموزش متوسطه دوم وزارت آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهمترین اهداف برگزاری این دوره شامل توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی در جریان یاددهی و یادگیری، آماده ‌سازی هنرجویان برای ورود به بازار کار، بکارگیری شایستگی‌ های فنی و غیرفنی در محیط واقعی کار، ایجاد روحیه خودباوری و سخت‌ کوشی نسبت به وظایف شغلی بین هنرجویان، کسب تجربه در محیط واقعی کار و زمینه سازی برای شناساندن مشاغل مولد به هنرجویان است.
زارع پور عنوان کرد: دوره کارآموزی/کارورزی در فاصله زمانی تیرماه تا شهریورماه امسال در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می ‌شود و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.
وی ابراز داشت: هیچ دوره یا گواهینامه ‌ای جایگزین این دوره برای دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش کهگیلویه و بویراحمد نمی ‌شود.
زارع پور گفت: دوره کارآموزی/کارورزی به مدت سه تا 6 هفته و به ‌صورت پیوسته در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.
7535/3239
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.