به گزارش ایرنا، سید نظام مرادی روز دوشنبه در نشست خبری در یاسوج اظهار داشت: استفاده نادرست از فضای مجازی دارای برخی خطرها و آسیب ‌ها برای دانش ‌آموزان است.
وی افزود: تعدادی از مهارت ‌ها را می ‌توان از طریق فضای مجازی به دانش‌ آموزان آموزش داد اما چنانچه برای فضای مجازی برنامه ‌ای وجود نداشته باشد آسیب ‌های آن در کمین این قشر است.
مدیر سازمان دانش ‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال تحصیلی جاری برای 20 هزار دانش‌‌ آموز این استان اردوی یک روزه با هدف آشنایی آنها با برنامه‌ های مختلف برگزار شد.
مرادی عنوان کرد: در سال رونق تولید و برای حمایت هر چه بیشتر از تولیدکنندگان داخلی ساماندهی کارگاه ‌های تولید لباس دانش آموزان در دستور کار سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
وی ابراز داشت: تمامی کارگاه‌ های کهگیلویه و بویراحمد موظف شده اند که لباس دانش‌ آموزان استان برای سال تحصیلی 1399 - 1398 را تا 25 شهریورماه امسال تحویل دهند.
مدیر سازمان دانش ‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان در سال 1378 با هدف تقویت تربیت اجتماعی و روحیه نظم و قانون گرایی، تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌ آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، برنامه‌ ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌ آموزان، خودباوری فرهنگی و ترویج روحیه تعاون، همکاری، نیکوکاری و نوع دوستی تشکیل و راه اندازی شد.
مرادی اظهار داشت: تربیت و ایجاد حس مسئولیت پذیری و مشارکت جویی در دانش آموزان با محوریت و الگو قرار دادن معیارها و ارزش های اسلامی، انقلابی و ایرانی از جمله اهداف و وظایف سازمان دانش آموزی است.
وی افزود: سازمان دانش آموزی یک تشکیلات هدفدار در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان است تا آنان مهارت لازم برای حضور و فعالیت هدفمند در عرصه های مختلف زندگی را پیدا کرده و به فردی مسئولیت پذیر در آینده تبدیل شوند.
مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زمینه سازی تعلیم و تربیت برای کسب فضائل اخلاقی و کمالات انسانی، توانمند کردن اعضا برای مشارکت پذیری بهتر، آموزش مهارت های زندگی در شرایط سخت و تقویت قابلیت های فردی و گروهی از راهبردهای کلی این سازمان است.
مرادی عنوان کرد: توجه به مسائل اقتصادی و درآمدزایی از اولویت های مهم کاری سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 1399 - 1398 است.
افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.