قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 77 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار برای ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به این تعداد از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.
وی افزود: سال گذشته سه هزار و 381 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از آموزش های فنی و حرفه ‌ای بهره مند شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته امداد کشور و این استان به دنبال ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب‌ و کار برای مددجویان زیر پوشش در راستای کمک به توانمندسازی اقتصادی آنان است.
مبشری عنوان کرد: ترویج آموزش‌ های فنی و حرفه ای متناسب با بازار کار بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از راهکارهای مهم برای رسیدن آنان به خودکفایی و خروج تدریجی از چرخه حمایتی است.
وی ابراز داشت: ارائه آموزش های فنی و حرفه ‌ای، مشاوره و راهنمایی شغلی، معرفی به مراکز کاریابی، اعطای تسهیلات قرض ‌الحسنه اشتغال و نظارت بر اجرای طرح ‌های خودکفایی از برنامه ‌های اصلی حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است.
40 هزار و 823 خانوار با جمعیت 103 هزار و 725 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.