به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: به همین دلیل نظام سلطه به سرکردگی آمریکا تاکنون از هیچ توطئه ای علیه انرژی صلح آمیز هسته ای ایران دریغ نکرده اند.
وی افزود: دشمنان همواره اعلام می کردند ایران قصد ساخت بمب اتم را دارد در حالی که هرگز اینگونه نبوده است.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: عده ای از متولیان امر و مسئولان اجرایی کشور برای شفاف سازی و رد این ادعای دروغین دشمنان پای میز مذاکره با کشورهای عضو گروه 1+5 نشستند.
حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: نتیجه این مذاکرات طولانی و پیچیده امضای یک توافقنامه بین المللی بین ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 به نام برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) بود.
وی ابراز داشت: سال گذشته آمریکا با نقض توافقنامه بین المللی برجام از آن خارج شد در حالی که ایران به تمامی تعهدات خود عمل کرد.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: به تازگی کشورهای باقیمانده عضو گروه 1+5 قول جبران خسارت های خروج آمریکا از توافقنامه بین المللی برجام را به ایران داده اند.
حجت الاسلام حکمتی نیک اظهار داشت: شورای عالی امنیت ملی 18 اردیبهشت ماه 1398 در یک اقدام ارزشمند با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این کشورها برای عمل به قول خود 60 روز فرصت دارند و در غیر این صورت نیز ایران عمل به تعهدات خود را متوقف می کند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره تأکید دارند که تنها راه مبارزه با دشمنان و غلبه بر آنان به ویژه در جنگ اقتصادی داشتن روحیه انقلابی و جهادی است.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: ایران اسلامی در 40 سال گذشته با وجود تمامی تحریم های دشمنان و مشکلات متعدد توانسته قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری بپیماید و هم اینک نیز مقتدر است.
حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: مهمترین عناصر و مؤلفه های قدرت ایران اسلامی شامل وحدت و انسجام ملی، توان بالای دفاعی، نفوذ منطقه ای و داشتن منابع غنی انرژی است.
وی ابراز داشت: دشمنان از اقتدار ایران اسلامی ترس و وحشت داشته و مدام در حال طراحی انواع دسیسه ها علیه نظام و انقلاب هستند.
حجت الاسلام حکمتی نیک گفت: نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج از اقتدار لازم برخوردار هستند و آمریکا نیز به همین دلیل نام سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار داده است.
وی اظهار داشت: این اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوعی جنگ روانی و تبلیغات منفی بوده است.
حجت الاسلام حکمتی نیک افزود: متولیان امر از منابع غنی انرژی کشور برای غلبه بر تحریم های دشمنان، کاهش مشکلات اقتصادی و رونق تولید استفاده بهینه تری کنند.
وی بیان کرد: مهمترین الزامات تحقق مطلوب رونق تولید در کشور شامل مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اصلاح نظام بانکی و کاهش تصدی گری دولت است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.