قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرزندان محسنین کودکانی هستند که پدر و مادر آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست.
وی افزود: 6 هزار و 968 حامی از 2 هزار و 922 یتیم و 2 هزار و 217 نفر از فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌ کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته امداد کشور برای ترویج روزافزون فرهنگ انفاق و نیکوکاری بین قشرهای مختلف مردم تاکنون اقدام ها و فعالیت ‌های گسترده ‌ای را انجام داده است.
مبشری عنوان کرد: یکی از اقدام ها و فعالیت های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این راستا اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است.
وی ابراز داشت: طرح اکرام ایتام با تأسی از سیره ائمه اطهار (ع) اجرا می شود و جزو طرح ‌های موفق کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.
مبشری گفت: هم اینک سه هزار و 38 یتیم و 2 هزار و 533 نفر از فرزندان محسنین در کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند.
40 هزار و 823 خانوار با جمعیت 103 هزار و 725 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.