جبار کیانی پور روز چهارشنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برای مدت سه ماه از هر گونه اقدام اجرایی و انسداد حساب های فعالان اقتصادی خودداری و حساب های مسدود شده را نیز باز خواهد کرد.
وی افزود: در شرایط سخت اقتصادی ماه های اخیر و تحریم های ناعادلانه ای که در سال گذشته وضع شده بود، حمایت نشدن فعالان اقتصادی از سوی نهادها و ارگان‌های مرتبط نیز مشکلات مضاعفی را برای بخش خصوصی بوجود آورده بود.
وی بیان کرد: به منظور بهبود فضای کسب و کار کهگیلویه و بویراحمد و با پیگیری های اتاق بازرگانی یاسوج و مساعدت های سازمان تامین اجتماعی تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی بخش خصوصی گرفته شد.
کیانی پور تصریح کرد: اتاق بازرگانی یاسوج نیز متعهد شد موضوع جرایم و بدهی های مربوط به لیست های بخش پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد را از طریق مراجع ملی پیگیری و نسبت به حل این مشکل اقدام کند.
این تصمیم در نشستی با حضور جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، عباس نورمحمدی رئیس سازمان تامین اجتماعی استان و معاونان این سازمان و شفیع رحیم پور عضو هیات مدیره شرکت های ساختمانی برگزار شد.
9928/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.