نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که جامعه ما توان افزایش قیمت سوخت را ندارد و در این شرایط اقتصادی افزایش قیمت بنزین به هیچ وجه برای مردم قابل پذیرش نیست.

"جواد کاظم نسب الباجی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج و با اشاره به خبر و زمزمه های افزایش قیمت بنزین گفت: جامعه توان افزایش قیمت سوخت را ندارد ، دولت حتما باید شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه را ببیند.

وی گفت: قرار نیست‌ اگر مبلغی به حقوق‌ها اضافه شده، قیمت سوخت افزایش پیدا کند که بر همه ابعاد زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد.

این‌ نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: این دقیقا مصداق این است که مبلغی به جیب مردم واریز و همزمان چند برابر آن از جیبشان برداشته شود.

الباجی گفت: این چه تفکری است که در این شرایط وخیم اقتصادی که مردم بصورت لحظه ای با افزایش لجام گسیخته قیمت ها مواجه هستند مجددا کمرشان زیر جهش قیمت‌های ناشی از افزایش قیمت سوخت بشکند.

IMG-20190501-WA0047

وی تاکید کرد: آقایان تصمیم گیر باید بدانند نمی‌شود که درآمد مردم با تومان و ریال باشد و هزینه هایشان بر اساس دلار.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: کدام پارامتر اقتصادی ما بر اساس استاندارهای جهانی است که اکنون دوباره خواب افزایش قیمت سوخت را در سر می پرورانند؟

الباجی افزود: سران سه قوه و شخص رئیس جمهور به این مسئله ورود کنند و مانع افزایش قیمت ها شوند.

وی گفت: متاسفانه دستگاههای نظارتی مانند سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت صنعت نیز تنها نظاره گر بازار هستند و چنانچه افزایش قیمت سوخت اتفاق بیفتد بطورحتم با این دستگاههای نظارتی حتما بازاری آشفته تر را خواهیم دید.

الباجی گفت: مجلس در برابر این اقدامات کوتاه نخواهد آمد و حتما از همه ظرفیت های قانونی خودش استفاده خواهد کرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.