به گزارش ایرنا، جعفر گوهرگانی روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: انبارهای کالای استان که مشخصات آنها در این سامانه ثبت نشده باشد در صورت شناسایی احتکار محسوب شده و با صاحبان آنها برخورد قانونی خواهد شد.
وی افزود: تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال شامل برنج، مرغ، گوشت گوسفند و شکر انجام شده و مشکلی وجود ندارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نظارت لازم و مستمر از سوی دستگاه های اجرایی مربوطه در استان بر نحوه توزیع کالاهای اساسی مردم در ماه رمضان امسال ضروری است.
گوهرگانی عنوان کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال به زودی برای توزیع بین مردم در اختیار عاملان قرار می گیرد.
وی ابراز داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد باید نماینده دائمی در مراکز توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم این استان در ماه رمضان داشته باشند.
گوهرگانی گفت: در راستای اطلاع رسانی بهتر به مردم کهگیلویه و بویراحمد باید بر سر درب مراکز توزیع کالاهای اساسی ماه رمضان بنر نصب شود.
وی اظهار داشت: هیچ کدام از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد سهمیه ای از کالاهای اساسی ماه رمضان نداشته و کارکنان باید برای تأمین اقلام مورد نیاز خود به مراکز توزیع مراجعه کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.