تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر، ۴ گردان تیپ ۴۸ سپاه فتح، نیرو‌های مردمی و آتش نشانان یاسوجی برای یافتن جسد کودک ۳ ساله بی نتیجه مانده است.

به‌گزارش ایلنا، ساعت ۱۷ عصر روز ۶ اردیبشهت ماه در کنار رودخانه مهریان یاسوج پدر و مادری به یکباره متوجه ناپدیدشدن فرزند خود شدند، ولی از آن روز تاکنون تمامی تلاش امدادگران بی نتیجه مانده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری یاسوج با تاکید بر اینکه تمام تلاش امدادگران هلال‌احمر، آتش‌نشانی،نیرو‌های مردمی و تیپ همیشه سرافراز ۴۸ سپاه فتح بی نتیجه مانده است، گفت: واقعیت امر مانده‌ایم چه کار کنیم به گونه‌ای که نمی‌توانیم پایان عملیات را اعلام کنیم.

محمد رستمی افزود: ۴ گردان از تیپ ۴۸ سپاه فتح دیروز به جمع امدادگران و نیرو‌های مردمی اضافه شدند و همچنان عملیات جستجو ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پدر و مادر این کودک به چشم خود غرق شدن پسربچه ۳ ساله خود را ندیده‌اند، ادامه داد: جایی که احتمال غرق شدن این پسربچه وجود دارد با محل نشستن پدر و مادرش کمتر از ۴ متر فاصله دارد.

رستمی ابراز کرد: با توجه به اینکه احتمال می‌دهیم این پسربچه به کوه‌های اطراف رفته باشد امروز جست‌وجو در اطراف این رودخانه واقع در تنگ مهریان را در دستور کار کار داریم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج در پاسخ به اینکه با توجه به اینکه ۴ روز از زمان ناپدید شدن این کودک ۳ ساله می‌گذرد و جست‌وجو در رودخانه به جایی نرسیده امکان عدم غرق شدگی وجود دارد، خاطرنشان کرد: واقعیت امر با این شرایط هر احتمالی وجود دارد.

رستمی با تاکید بر اینکه کار ما امدادرسانی و جست‌وجو بوده و همچنان به کارمان ادامه می‌دهیم، گفت: بررسی سایر احتمال‌ها وظیفه آتش نشانی و دستگاه‌های امدادی نیست و دیگر دستگاه‌ها باید بررسی کنند.

 جسد انسان بعد از مدتی از غرق شدن روی آب قرار می‌گیرد و در ۴ روز اخیر هنوز خبری از جسد کودک ۳ ساله یاسوجی نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.