هادی قوامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گچساران افزود:امسال بیش از 350 هزار نفر تحت پوشش دستگاه های حمایتی قرار می گیرند.
وی بیان کرد: در قانون بودجه 98 دهک های بالا حذف خواهد شد و این میزان اعتبار از محل یارانه ها برای دستگاه های حمایتی از جمله بهزستی و کمیته اختصاص خواهد یافت.
قوامی اظهار داشت: این طرح در راستای رفع فقر مطلق و پذیرش افراد پشت نوبت دستگاه های حمایتی اجرا شد.
وی افزود: دولت در نظر دارد برای کاهش فقر مطلق از منابع هدفمندی یارانه ها، به خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از خط حمایتی کمیته امداد خمینی(ره) و سازمان بهزیستی است و بیمه زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست کمک کند.
قوامی با تاکید براینکه دستگاه های حمایتی امسال افراد دارای شرایط را تحت پوشش قرار می دهند، گفت: دولت شرایطی را فراهم کرده که امسال این امکان را فراهم کند تا پایان سال 98 تمام افراد پشت نوبت تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار گیرند.
رییس و تعدادی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در سفری سه روزه ، از روز چهارشنبه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.
این نمایندگان در طول سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه از بافت فرسوده دوگنبدان، شهرک صنعتی و صنایع نفت و گاز دشت گز گچساران دیدن کردند و در جلسه ای با فعالان اقتصادی و شورای اداری گچساران شرکت کردند.
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس امروز و جمعه در یاسوج درنشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت ،شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نشست نمایندگان اتاق بازرگانی یاسوج شرکت می کنند و از کارخانه سیمان مارگون هم بازدید می کنند.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.