معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد جمعیت هلال‌احمر در زمان حوادث غیرمترقبه انتقاد و اظهارداشت: در حالیکه در این استان برخی خانواده‌ها از داشتن یک روانداز سالم محروم هستند بسیاری از اقلام و کالاها در انبار هلال‌احمر فاسد شده و دور ریخته می‌شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جعفر گوهرگانی در نشست کمیته ساماندهی موکب‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به استان‌های سیل‌زده، گفت: در سیل اخیر شرایط بسیاری از مناطق این استان از استان‌های خوزستان و لرستان بدتر بود و حتی برخی خانوارها از داشتن یک روانداز سالم هم محروم بودند.

وی افزود: برخی سیل‌زدگان استان کهگیلویه و بویراحمد زمان سیل‌های اخیر مفلوک شده بودند و ما هم نتوانستیم مشکلات آنها را خوب اطلاع‌رسانی کنیم.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از سیاست‌گذاری‌های جمعیت هلال احمر، ادامه داد: به‌دلیل شتاب‌زدگی و سیاست‌های جزیره‌ای، حجم زیادی از غذاهای طبخ شده در استان‌های سیل‌زده از دست رفت.

گوهرگانی گفت: جمعیت هلال‌احمر به‌طور خودسر و براساس فُرمتی که به وی شده عمل می‌کند و در استان‌ها هم براساس همین فُرمت نادرست اقدام به ارسال کالا و اقلام‌مختلف می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد این حجم غذا فاسد شود خود ما در استان کهگیلویه و بویراحمد هزاران نیازمند داریم، یادآورشد: متاسفانه همین اتفاق در زلزله کرمانشاه هم اتفاق افتاد و خیلی از هدایای مردمی فاسد و دور ریخته شد.

 معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید به این دلخوش باشیم که ۷۰ کامیون به مناطق سیل‌زده ارسال می‌کنیم بلکه باید مدیریت صحیح داشته باشیم تا این اقلام کمکی برای نیازمندان باشد.

گوهرگانی افزود: تمامی دستگاه‌ها باید تابع وزیر کشور بوده، نه اینکه خودسر اقدام به ارسال کالا و یا انبار کردن کالاهایی که زود فاسد می‌شوند بکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.