معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از محرومیت‌های فراوان در نقاط مختلف این استان، تاکید کرد وقتی به برخی مناطق استان مانند دیشموک، چاروسا، زیلایی و لوداب می‌رود از دیدن محرومیت‌ها شرمسار می‌شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عزیز فیلی در نشست کمیته ساماندهی موکب‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای استان‌های سیل‌زده خوزستان و لرستان گفت: واقعیت این است که برخی از نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد از داشتن حداقل امکانات هم محروم بوده و وضعیت شان از استانهای سیل زده بدتر است.

وی افزود: دلیل اصلی این محرومیت‌ها فقر اقتصادی حاکم بر این‌ مناطق بوده و سیل به تنهایی دلیل وضعیت کنونی محرومیت این مناطق نیست.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه در شرایط کنونی برای استان‌های سیل‌زده کالا و اقلام ارسال نکنید، خاطرنشان کرد: هنوز به ما گفته نشده که آیا استان مُعین کدام استان سیل‌زده هستیم و باید منتظر اعلان نظر از سوی وزارت کشور باشیم.

فیلی گفت: هدایا و کمک‌های مردم را جمع‌آوری کرده و در انبارها نگهداری کنید اما از ارسال آنها تا تعیین تکلیف نهایی بطور حتم خودداری شود. از مردم هم بخواهید جیره خشک برای سیل‌زدگان آورده تا بتوان بهتر از آنها در آینده استفاده کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.