به گزارش ایرنا،علی اجمدی روز یکشنبه در دیدار با مدیران دستگاه های اقتصادی تابعه وزارت اقتصاد و دارایی به کمک مالی دولت به مناطق سیل زده و اختصاص اعتبار برای جبران بخشی از خسارات ها اشاره کرد و اظهار داشت: بانک ها در بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل در کنار حمایت از واحدهای صنعتی تلاش و برنامه ریزی داشته باشند.
وی تصریح کرد که سیل در استان با همکاری دیگر بخش ها و نظارت یه موقع و اقدام های پیشگیرانه مدیریت شد که تلاش همه دست اندکاران قابل تقدیر است.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جدید تلاش مجموعه های اقتصادی برای رونق تولید و ارائه خدمت بین بخشی نیازمند تلاش مضاعف است.
عزیر فعلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از تلاش بانک ها و مجموعه اقتصادی از جمله حمایت امور مالیاتی از شهرداری ها و دهیاری ها تقدیرکرد و گفت نقش مالیات در عمران و آبادنی شهری و روستایی قابل تمجید است.
مدیرکل امور اقتصادی ودارای کهگیلویه وبویراحمد به تحقق اهداف مصوب مالیاتی اشاره کرد و گفت مجموعه مالیاتی درسال گذشته تلاش مضاعفی برای تحقق این امر داشته که ستودنی است.
عضنفر آرام بیان کرد که بانکها و بیمه ایران نیز دراستان در راستای تحقق اهداف پیش بینی شذه اقدام های خوبی را داشته اند و شتاب بخشی این برنامه ها در سال جاری در نشست های هماهنگی این مجموعه مورد تاکید است.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد نیز به وصول 102دزصدی مالیات استان در سال 97 اشاره کرد و گفت مجموعه خدمتگزار این اداره کل برای جمع آوری مالیات قطره چکانی تلاش مضاعفی کرد.
محمدعلی غفاری اظهار کرد که اداره کل امور مالیاتی برای شناسایی منابع جدید مالیاتی نیارمند همکاری دیگر دستگاه های اجرایی است.
دراین دیدار کمک دستگاه های اقتصادی به مناطق سیل زده مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.
از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون بیش از 1200 میلیمتر باران در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد باریده است.
براساس آخرین آمار میزان بارندگی سال زراعی 97-98 به ترتیب در سی سخت 1060.8، دهدشت 816.6، امامزاده جعفر 760، دوگنبدان 666.3 و لیکک 684.2 میلیمتر اعلام شده است.
میانگین میزان بارندگی کهگیلویه و بویراحمد در سال زراعی 97-98 تاکنون 863.6 میلیمتر است.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.