حجت ‌الاسلام قاسم مؤمنی ‌شاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعزام امروز 23 فروردین ماه 1398 انجام شد.
وی افزود: هدف از اعزام این تعداد روحانی و مبلغ دینی کهگیلویه و بویراحمد به شهر پل دختر لرستان امدادرسانی و ارائه خدمات فرهنگی،‌ اجتماعی و مشاوره به مردم سیل زده آن است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمت رسانی در حد توان و به هر نوعی به مردم سیل زده کشور یک وظیفه همگانی و انسانی است.
حجت الاسلام مؤمنی شاد عنوان کرد: مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد هنگام بروز انواع حوادث پیش بینی نشده از جمله زلزله و سیل در نقاط مختلف کشور همواره برای کمک به مردم پیشگام بوده و هستند.
وی ابراز داشت: هفته آینده آیین تجلیل 80 نفر از فعالان طرح نوروزی آرامش بهاری سال 1398 در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
حجت الاسلام مؤمنی شاد گفت: این افراد شامل هیأت امنا و خادمان بقاع متبرکه،‌ مدیران فرهنگی و قرآنی به همراه چند دستگاه خدمات‌‌ رسان کهگیلویه و بویراحمد است.
بر اثر بارندگی های شدید نوروز امسال در استان های گلستان، مازندران، خوزستان و لرستان و جاری شدن سیل مناطق زیادی از این چهار استان دچار خسارت شد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.