سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری کلاس های آموزشی برای ارتقا فرهنگ ترافیک در کهگیلویه و بویراحمد، یکی از برنامه های مهم پلیس راهور در سال جدید خواهد بود.
وی بیان کرد: پلیس با برگزاری برنامه ها و فعالیت های آموزشی در حوزه ارتقاء فرهنگ ترافیک به دنبال کاهش ترافیک های شهری و به خصوص کاهش تصادفات در این استان است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بر اساس برنامه های مدون در حوزه کنترل ترافیک، قرار است استان در سال جدید سهم قابل قبولی در حوزه فرهنگ ترافیکی داشته باشد.
وی ابراز داشت: تحقیق و پژوهش در خصوص مشکلات فرهنگ ترافیک توسط سازمان های مردم نهاد و ارائه نظرات و پیشنهادات آنها به ستاد ارتقا فرهنگ ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد، از جمله راهکارهای مناسبی است که می تواند در این زمینه بسیار اثرگذار باشد.
سال 97 کاهش 21 درصدی تلفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته روی داد که این مهم با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی به دست آمده است.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 79 گردنه با 2 هزار و 846 کیلومتر و جاده و 66 نقطه به طول 327 کیلومتر محور برفگیر است.
این استان حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یکهزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.