نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه پاسداران باید به خود ببالد که دشمن با سپاه دشمنی می‌کند و با هر گفتمانی هم این دشمنی را آشکار می سازد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدشرف الدین ملک حسینی"‌ در مراسم جشنی به مناسبت اعیاد شعبانیه که با حضور سپاهیان و مسئولان ارشد استانی در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران در مسیر جهاد و مقاومت درخشیده و موفق هم بوده است.

وی با اشاره به برخی از تحولات منطقه‌ای و حضور سپاه پاسداران در این تحولات، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که حضور سپاه پاسداران ایران در کشورهای عراق و یمن و سوریه یک حضور مقتدرانه بوده و دشمن هم این را بخوبی درک کرده است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس‌خبرگان رهبری افزود: دشمنان اسلام هرگاه خواستند به شیعه لطمه وارد کنند شکست آنها از همان نقطه آغاز شده است.

ملک حسینی با تاکید بر اینکه دشمن از استقلال و وحدت می‌ترسد و هر ندایی که برخلاف وحدت باشد را دشمن می‌پسندد، ادامه داد:‌ رمز آبرومندی انقلاب چیزی جز وحدت و استقلال نیست و آنچه که در چند روز گذشته راجع به سپاه پاسداران ایران رخ داد سبب ایجاد امید و وحدت بین نیروهای مسلح و همچنین سبب وحدت حول محور مقاومت خواهد شد.

وی گفت:‌ شما(سپاهیان) راهی را انتخاب کرده اید که باید در سختی ها استقامت کرده و وعده الهی این است که پرودگار متعال آرامش به کسی خواهد داد که استقامت ورزید.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ویژگی دوم شما این بوده که جهاد را انتخاب کرده اید، تصریح کرد:‌ شما پرچمدار عزت انسانهایی بوده اید که جهاد را انتخاب کرده اند.

ملک‌حسینی با طرح این سئوال که وقتی سپاهیان انقلاب اسلامی برای دفاع از شرف و عزت مرزهای ایران راه جهاد و شهادت را انتخاب کرده اند، آیا با وجود این شرایط، دشمن از آنان تعریف خواهد کرد؟ اظهار داشت: سپاه تحت قدرت ولایت الله و اسلام بوده و تمام تجهیزاتی را که شما دارید دشمن هم دارد اما آنها دست بالای قدرت یعنی خداوند متعال را ندارند.

وی گفت: رمز اقتدار شما تکیه بر توان خودتان است و اگر قدرت هسته ای دارید مدیون توان و تکیه بر توان داخل خودتان است و وحشت دشمن از استقلال شما خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمن از استقلال و وحدت می‌ترسد و هر ندایی که بر خلاف وحدت باشد مورد پسند دشمنان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.