سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امکانات لازم برای ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد به سیل زدگان کشور به طور کامل بسیج شده است.
وی افزود: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در زمینه ارائه کمک های مورد نیاز از سوی جامعه ورزش کشور به مردم سیل زده چهار استان گلستان، مازندران، خوزستان و لرستان تأکید جدی دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سلطانی فر از آغازین روزهای وقوع سیل در این چهار استان کشور پیگیر انجام اقدام های لازم از سوی اداره های کل ورزش و جوانان بود.
علوی عنوان کرد: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز سعی کردند با همکاری هیأت های ورزشی و تشکل های مردم نهاد این استان کمک رسانی لازم را به سیل زدگان کشور انجام دهند.
وی ابراز داشت: کمک های نقدی و غیرنقدی جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد به سیل زدگان کشور پس از جمع آوری و با هماهنگی مدیریت بحران استانداری این استان به استان های سیل‌ زده ارسال خواهد شد.
بر اثر بارندگی های شدید نوروز امسال در استان های گلستان، مازندران، خوزستان و لرستان و جاری شدن سیل مناطق زیادی از این چهار استان دچار خسارت شد.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.