سرهنگ کیقباد مصطفایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت حوضچه های مخابراتی در شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام اقدامات فنی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس و هدفمند، ۲ سارق حرفه ای را حین سرقت حوضچه های مخابراتی شناسایی و به راننده خودروی وانت بار حامل این سارقان دستور توقف دادند.
سرهنگ مصطفایی تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستورات مأموران از محل متواری که پس از طی مسافتی و پس از شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها خودو متوقف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.
وی ابراز داشت: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی به ۵۳ فقره سرقت اعتراف و از آنان مقادیری اموال مسرقه از جمله ۲۰۰ کیلو سیم و کابل برق، هشت عدد باطری خودرو، ۱۰عدد قالب فلزی ساختمان،۷۲ عدد شمع فلزی سه عدد کنتور، ۵۰ عدد شیر آلات، یک عدد درب فلزی، چهار عدد پل فلزی، ۱۰عدد تیر فلزی برق، ۱۰۰ عدد خاموت و یک عدد تابلوی فلزی کشف و ضبط شد.
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارشناسان پلیس ارزش اموال مسرقه را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند.
وی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بر همکاری شهروندان با نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان و قانون شکنان تاکید کرد و از آنان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت های غیر قانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با ناهنجاری ها اقدام شود.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.