محمد نصیری راد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اثر سیلاب و ریزش کوه در بارش‌های اخیر جاده‌های ارتباطی ۲۶۶ روستا به صورت محدود مسدود شده بود که همه این جاده‌ها به جز ۲۰ مورد از آن ها بازگشایی شدند.
وی با اشاره به اینکه هم اینک ۴۰ دستگاه سنگین و نیمه سنگین و ۵۰ راهدار در حال بازگشایی راه‌ها هستند، افزود: در آخرین بارندگی جاده ارتباطی ۴۰ روستا مسدود شد که از این تعداد ۲۰ جاده روستایی بازگشایی و تلاش می‌شود در چند روز آینده جاده سایر روستاها بازگشایی شود.
نصیری راد با اشاره به مسدود شدن جاده یاسوج - شیراز در روز های گذشته افزود: جاده ارتباطی یاسوج - شیراز که در سیلاب های اخیر مسدود شده بود پس از گذشت یک هفته بازگشایی موقت شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بارش های سیل آسای اخیر علاوه بر مسدود کردن و تخریب محور اصلی یاسوج - شیراز برخی محورهای ارتباطی و فرعی از جمله یاسوج - چرام باغچه سادات - سرفاریاب و گچساران- باباکلان را نیز مسدود کرد.
بارندگی ها و جاری شدن سیل روزهای اخیر، در برآورد اولیه بیش از 10 هزار میلیارد ریال به بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی این استان خسارت وارد کرده است.
خسارت های سیل در بخش های مختلف زیرساختی، خدمات، شیلات، مسکن، حمل و نقل، جاده های اصلی و مواصلاتی، دام و طیور، کشاورزی و آب گرفتگی منازل برآورد شده است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.