محمود باقری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روز هشتم فروردین ماه 40 هزار و 640 نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد اقامت و اسکان داشته‌اند.
وی ادامه داد: همچنین تعداد بازدید کننده از آثار و جاذبه‌های کهگیلویه و بویراحمد 73 هزار و 410 نفر بوده است.
باقری گزارشی از اسکان گردشگران از استان از روز نخست تعطیلات تا پایان هشتم فروردین ارائه داده که بر اساس آن تعداد اسکان یافتگان در استان 515 هزار و 547 نفر بوده است.
به گفته باقری از 28 اسفند تا 13 فروردین سال 97 یک میلیون و 80 هزار و 553 نفر اقامت‌ کننده، یک میلیون و 843 هزار و 134 نفر بازدید کننده در استان ثبت شد.
استان زیبای کهگیلویه وبویراحمد با داشتن چشمه ها و تفرجگاه های بکر، آبشارهای زیبا، رودخانه های خروشان همراه با مناظر بدیع گردشگری اینک پذیرای خیل مسافران نوروزی است.
دریاچه های طبیعی،پوشش جنگلی درختان سرسبز بلوط و رایحه خوش بوته های کوهساران، جلوه ای دیگر از طبیعت سحرانگیز و رویایی را در خود به نمایش گذاشته است.
کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 280 تفرجگاه طبیعی، حدود 2 هزار و 600 اثر تاریخی، 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای مسافران نوروزی خواهد بود.
استان 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران سالانه پذیرای سه میلیون گردشگر است که تعدادی جهانگرد هم در میان آنها به چشم می خورد.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.