نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر یاسوج - شیراز به دلیل بارندگی کم‌ سابقه و ریزش مسدود شده که بازگشایی این محور مشمول زمان است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلام‌محمد زارعی در بازید از محور مواصلاتی یاسوج-شیراز که به دلیل رانش زمین مسدود شده بود، گفت: بارندگی سنگین و بی‌سابقه در استان و شهرستان بویراحمد موجب ریزش کوه در  مسیر جاده یاسوج- شیراز شده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بارندگی‌های روزهای گذشته متاسفانه بخش قابل توجهی از ارتفاعات مشرف بر جاده رانش بسیار زیادی داشته و قریب به 100 متر از جاده از بین رفته  است و حجم بالایی از گل و لای بر زمین مانده و مسیر مسدود شده است.

وی گفت: به همین دلیل از این جاده بازدید و به مسوولان توصیه کردم برنامه‌ریزی پاکسازی و بازگشایی مسیر را انجام دهند، البته بازگشایی جاده جدید یاسوج - شیراز نیازمند زمان است  و تا رفع مشکل جاده یاسوج-شیراز جاده جایگزین پیشنهاد شده و مردم و مسافران از جاده قدیم یاسوج-شیراز از وزگ- محور ماه پرویز استفاده کنند که این محور آماده تردد است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل بارندگی زیاد و جاری شدن چشمه‌ها جاده قدیم یاسوج-شیراز نیاز به شانه‌سازی و هدایت آب به خارج از جاده را دارد و باید دستگاه‌ها مستقر شوند که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این مسیر حضور دارد و امیداوریم عملیات به سرعت انجام شود.

زارعی ادامه داد: با توجه به تردد در این جاده نیازمند رسیدگی فوری و خط کشی محور و همچنین عملیات راهداری مستمر هستیم که تا بازگشایی مسیر جدید  تمهیدات لازم در جاده قدیم یاسوج-شیراز محور وزگ-ماه پرویز اندیشیده شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.