نستهن مقدم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام حاشیه رودخانه بشار از دهنو تا تنگ سریز به دلیل ریزش دیواره ها ناامن است و اتراق و حتی توقف لحظه ای برای گرفتن عکس سلفی برای شهروندان خطر آفرین است.
وی با اشاره به اینکه تاسیسات، فضای سبز و ابنیه حاشیه رودخانه نیز در حال ریزش است بیان کرد: سیلاب سرویس های بهداشتی پارک غدیر و بخشهایی از آسفالت خیابان رجا شهر یاسوج را تخریب کرده است.
شهردار افزود: بیشترین خسارت حاشیه بشار در بخش هایی است که در سال های گذشته تصرفات غیر قانونی در آنها انجام شده است.
مقدم تصریح کرد: پرسنل شهرداری پس از بارش های سیل آسای دو روز گذشته شهر را از نخاله های به جا مانده از سیلاب پاکسازی کردند.
بارش های سیل آسا در 48 ساعت گذشته در کهگیلویه وبویراحمد سبب خسارتهای فراوانی به بخش های مختلف زیربنایی، راه ها، تاسیسات و سایر حوزه ها به ویژه راه های ارتباطی این استان وارد کرد.
طغیان رودخانه ها و سیل همچنین سبب خسارتهای فراوانی به عشایر و روستاهای این استان شد.
پس از بارندگی های سیل آسا در این استان همچنین روستای «آبیدک» دهستان زیلایی در شهرستان بویراحمد بر اثر رانش زمین محو شد و هیچ اثری از آن وجود ندارد.
میزان بارش در برخی مناطق همچون قلعه رئیسی کهگیلویه حتی به بالای 360 میلیمتر گزارش شده است.
براساس گزارش اداره کل هواشناسی برای کل استان در 24 ساعت آینده شرایط جوی پایدار پیش بینی می شود و از شب چهارشنبه افزایش ابر و از پنج شنبه با ورود سامانه جدید انتظار بارندگی باران در بخش هایی از استان و بارش برف در ارتفاعات وجود دارد.
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.