فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که سد شاه قاسم یاسوج شکسته نشده و تاکنون نیازی به باز کردن دریچه‌های آن هم نیست‌.

شاهرخ کناری در گفت‌وگو با ایلنا در یاسوج، در تشریح این خبر گفت: هم‌‌اکنون در محل سد شاه قاسم یاسوج هستم و اینکه گفته می‌‌شود این صحت شکسته و دچار خسارت شده به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی با بیان اینکه تاکنون نیازی به باز کردن دریچه‌‌های سد شاه قاسم یاسوج وجود ندارد، اظهار داشت: با وجود بارش‌‌های شدید اما خسارتی به این سد نرسیده و دریچه‌‌های آن هم باز نشده است.

فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تخلیه روستای سرآبتاوه نیز کذب و تاکنون نیازی به تخلیه این روستا ندیده‌‌ایم.

کناری از مردم خواست به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند.

وی با رد خبر زیر آب رفتن روستای آب بیدک زیلایی با جنعیت ۲۰ خانواری به دلیل رانش زمین، تصریح کرد: این روستا چهار خانوار که کسی در آن سکونت نداشت و تنها ساختمان‌‌های نیمه‌‌خراب برجای مانده از مهاجرت روستانشینان در این روستا وجود داشته است.

وی با بیان اینکه در روستای آبیدک زیبایی بویراحمد سکونتی وجود نداشته و مدت‌‌ها پیش این روستا تخلیه شده است، خاطرنشان کرد: خبر بلعیده شدن روستای آب بیدک زیلایی بویراحمد با جمعیت ۲۰ خانواری به دلیل رانش زمین در روز جاری صحت ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.