وحید محمدی تبار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش نیروهای راهداری ،ستاد بحران و متولیان امر برای بازگشایی راه های ارتباطی روستاها در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.
وی اضافه کرد: هم اکنون تمام راه های اصلی این استان باز و تردد در آن در حال انجام است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تلاش می شود تا پایان وقت فردا چارشنبه راه های ارتباطی مسدود شده مناطق روستایی استان بازگشایی شود.
محمدی تبار ابراز داشت: به دلیل خسارت وارد شده به شبکه آب هم اکنون آب آشامیدنی بخش هایی از شهرهای یاسوج و مادوان قطع است.
وی تصریح کرد: بارندگی های روز گذشته تاکنون خسارت های گسترده ای به زیرساخت های کشاورزی در حوزه های شیلات، باغداری و سایر بخش های کشاورزی استان وارد کرده است.
وی اضافه کرد: به دلیل کوهستانی بودن ،ریزش کوه و گل و لای به سطح جاده های منتهی به شهر یاسوج مرکز استان وارد می شود که با تعامل خوب و هماهنگی بین همه نیروها بازگشایی جاده ها به موقع انجام می شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مورد تلفات انسانی گفت: یک نوجوان 15 ساله که در حال تماشای رودخانه فصلی بود در روستای شوش باشت جان خود را از دست داد.
محمدی تبار با اشاره به اینکه شرایط سیل و بحرانی در برخی مناطق استان هنوز وجود دارد از مردم خواست در نزدیک مسیل ها قرار نگیرند.
وی از همکاری همه دستگاه های اجرایی برای امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل روز گذشته تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.
محمدی تبار مدیریت رهاسازی آب 2 سد بزرگ کوثر و شاه قاسم را از اقدامات خوب مدیریت بحران برای کنترل اوضاع در استان عنوان کرد.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا ساعت 13.30 دقیقه امروز سه شنبه در یاسوج 173.4،سی سخت 164،امامزاده جعفر 109.6،لیکک 82.5،سوق 79.3،دوگنبدان 83.4،دهدشت 70.5،چرام 65 و سرفاریاب 97 میلیمتر باران باریده است.
ولی بهره مند عنوان کرد: سامانه بارشی تا پایان امروز سه شنبه همچنان در جو استان فعال است.
بهره مند تصریح کرد: احتمال آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها و کاهش دید افقی نیز پیش بینی می شود.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.