نستهن مقدم روز سه شنبه در گفت گو با ایرنا با بیان اینکه محله بختیاری ها خط قعر آب های سطحی شهر یاسوج است افزود: پس از بارندگی های اخیر آب وارد منازل مردم شده به گونه ای که بدون خودرو امکان تردد در کوچه های این محله وجود ندارد.
وی ادامه داد: در تابستان گذشته برای ایجاد کانال هدایت آب در این منطقه اقداماتی شروع شد که به دلیل وجود معارضان محلی کار متوقف شد و متاسفانه بارندگی های اخیر خسارت زیادی به اهالی وارد کرده است.
شهردار یاسوج تاکید کرد: ایجاد کانال هدایت سیلاب و آب های سطحی در محله بختیاری ها نیازمند عزم مردم ، اعتبار ویژه و توجه سازمان مدیریت بحران است زیرا این محله در بارندگی های با حجم کمتر نیز همواره آسیب پذیر بوده است.
وی از مردم خواست در صورت امکان منازل خود را ترک کنند تا با افزایش بارندگی ها ،که بر اساس گزارش هواشناسی تا بامداد چهارشنبه ادمه دارد، دچار حادثه و یا خسارت جانی نشوند.
محله بختیاری ها در منطقه شرف آباد شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
به دلیل اینکه شهر یاسوج به لحاظ جغرافیایی امکان توسعه چندانی ندارد در نتیجه این محله ها که ابتدا سنگ بنای آنها به صورت غیر مجاز گذاشته شده ،به شهر وصل شدند و از آنجایی که در طرح تفصیلی شهر دیده نشده اند، ساخت و سازهای انجام شده در آنها نیز کاملا غیر اصولی بوده است.
بارندگی در کهگیلویه و بویراحمد از بامداد دوشنبه آغاز شده و طیق اعلام هواشناسی بارندگی تا صبح چهارشنبه ادامه دارد.
در برخی از مناطق شهرستان بویراحمد تا بیش از 220 میلی متر بارندگی گزارش شده است.
9929/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.