عبدالله بهمنش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام مهم از اول فروردین ماه 1398 تاکنون و به همت تیم ‌های گشت و بازرسی اداره کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
وی افزود: مواد پروتئینی فاسد و تاریخ مصرف گذشته مکشوفه در کهگیلویه و بویراحمد شامل گوشت قرمز، مرغ، ماهی، تخم مرغ و سایر فرآورده های خام دامی بوده است.
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این میزان در یک هزار مورد بازرسی از مراکز تولید، توزیع و عرضه مواد پروتئینی و فرآورده های خام دامی استان کشف شده است.
بهمنش عنوان کرد: بر همین اساس برای 50 نفر متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.
وی ابراز داشت: عمده مواد پروتئینی فاسد و تاریخ مصرف گذشته مکشوفه در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت بوده است.
بهمنش گفت: 9 تیم ثابت و 15 تیم سیار از 23 اسفندماه 1397 تا 16 فروردین ماه امسال کار نظارت و بازرسی از مراکز تولید، توزیع و عرضه مواد پروتئینی و فرآورده های خام دامی در کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.
وی اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد و مسافران نوروزی این استان در صورت مشاهده هرگونه مواد پروتئینی فاسد و تاریخ مصرف گذشته می توانند موارد را با شماره تلفن 1512 اطلاع دهند تا موضوع هر چه زودتر پیگیری و با متخلفان برخورد قانونی شود.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 27 هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.